lördag 24 maj 2008

Jag hatar att ha ont i halsen...

Underbart, jag vaknade i morse med halsont...
Det beror förmodligen på vistelsen i Bredsjö...min kropp har lite svårt för att byta miljö...resultatet blir ofta en förkylning...
Men, men...a women gotta do what a women gotta do...idag står ett besök hos mor och far på programmet och eftersom jag är pappas läkemedelsombud...så får inte lite halsont sätta några käppar i hjulet...
Som den stora melodifestivalfantast(nytt ord) jag är så är det ett totalt fiasko att jag har missat bägge semifinalerna i Eurovision song contest...men finalen ska jag inte missa...men det kanske är bra att jag missat en del kalkonbidrag...jag har en kompis från Estland och hon mailade mig och varnade för deras bidrag...undrar om det gick vidare till finalen...ja det får jag se i kväll...

Inga kommentarer: