måndag 15 september 2008

Födelsedagskalas del 2

Idag var den stora dagen...och eftersom jag har firat min femtioårsdag sedan i mitten av juli så valde jag att jobba större delen av dagen...
I och med att jag valde att jobba så blev jag högtidligt uppvaktad på jobbet...
Jag fick världens bästa present av mina arbetskamrater...nämligen en biljett till Elton Johns show som han kommer med till globen i december...
Som jag längtar...jag har diggat den mannen sedan jag i mitten av 70-talet hörde hans Crocodile Rock...
Av kommunen fick jag en fin bok med nostalgiska tillbakablickar för oss bortglömda femtitalister...vilket konstigt ord...det är nog därför vi är bortglömda...det låter bättre med fyrtitalister och sextitalister...
Sedan har svärföräldrarna varit här med en superb gräddtårta...

Inga kommentarer: