söndag 28 september 2008

Sista mötet avklarat för denna vecka..

Då kan jag lägga vecka 39 till handlingarna...på nåt underligt vis känns jag rätt pigg idag trots att jag borde vara totalt utmattad...
I morse/förmiddags skjutsade jag yngste sonen till samlingen med Kopparbergs FK...jag hann inte mer än släppa av honom vid Olofsvallen förrän han ringde och meddelade mig att jag skulle vända...motståndarna hade precis ringt och lämnat WO...de fick inte ihop tillräckligt med spelare...kunde de inte ha kollat upp det i går ...då hade jag sluppit en resa till Kopparberg...
Sedan åkte jag hem och fixade söndagsmiddan...det blev texmex...med andra ord en snabblunch...
Klockan 14.00 skulle jag vara på plats på Lindehov...som vikarierande kassör...
Det gick smärtfritt...det kan man inte säga om matchen...Lindlöven torskade med 0-11...hur reser man sig och kommer igen efter en sån stjärnsmäll...
Efter ytterligare ett hockeymöte så är jag hemma igen...dagskassan är räknad...och jag kan ägna en stund åt surfande på nätet...

Inga kommentarer: