torsdag 11 september 2008

Nu var det länge sen...

Oj vad veckorna går...jag har tänkt flera gånger att jag skulle ha skrivit några rader...men, men...
Min stora bemärkelsedag närmar sig med stormsteg...fast jag har ju delvis firat den redan tillsammans med de släktens två andra femtioåringar...
Dessvärre tror jag inte att det blir någon vidare uppsluppen stämning varken för mig eller mina bröder till helgen...pappa börjar nämligen bli riktigt dålig...det syns att sjukdomen börjar sätta sina spår nu...
Den här veckan har jag hunnit med flera saker...första seminariet är avklarat och vi/jag drog en riktig vinstlott i seminarieledare/handledare för examensarbetet...vi fick en man som är naturvetare och beteendevetare och som för tillfället är hemma i Sverige och behövde ha nåt att göra...han är nämligen ofta ute i världen på uppdrag för Unicef och Unesco...och erfarenhet det hade han gott om...
I går hade vi friluftsdag på skolan...något jag hatar mer än något annat...
Dessutom var jag vikarierande sportchef för hockeyföreningen jag är engagerad i...det var inte bara...utan det var en del saker som skulle klaffa under A-lagsmatchen...inte fick jag se mycket hockey inte...

Inga kommentarer: